Blog

Home  /  Nieuws   /  Onbeperkt en/of met donatie Online-Live trainen tot fysieke opening! :)
evites volwassenen

Onbeperkt en/of met donatie Online-Live trainen tot fysieke opening! :)

Beste ouders/danser,

Wij hopen natuurlijk dat wij binnenkort open mogen, tot die tijd hebben wij op verzoek van velen onze abonnementen omgezet in onbeperkt trainen en mogelijkheid om te doneren. Wij hopen natuurlijk dat ook onze studio na deze periode door kan met alle lessen waar wij awards voor hebben gewonnen en velen van jullie trouw iedere week bij ons kwamen trainen zsm. open kan.

Wij wensen jullie heel veel plezier en hopen jullie straks live te zien!

Iedereen met abonnement bij ons mag onbeperkt liive-stream lessen volgen! 
Heb je nog geen abonnement? Dan zijn er 2 opties:

1. Kies het abonnement hieronder en log onbeperkt in (let op alleen tijdens corona periode). Hiermee steun je ook onze organisatie

KLIK VOOR HET ABONNEMENT ONBEPERKT VIA LIVE-STREAM ZOOM
Let op: onder abonnement staat dus nog standaard een prijs per maand, maar tot fysieke opening wijkt deze af en is onbeperkt.

2. Doneer per les een bedrag, hiervoor gebruik je deze link:

KLIK EN DONEER EEN BEDRAG PER LES 

Hieronder vind je ons nieuwe lesrooster voor de Ballet Barre warkout voor Volwassenen

KLIK VOOR HET ONLINE LESROOSTER MET LINKJES GELDIG TOT ONZE LOCATIE “FYSIEK” OPEN MAG. 

Wil je graag meedoen maar heb je nog geen abonnement? Hieronder vind je alle mogelijkheden/linkjes als je mee wilt doen. Wil je alleen een proefles? Dat kan! Gebruik de link en log in op een van de dagen zonder account.

All-in-one

Je keuzestress verdwijnt spontaan als je naar het rooster van Evites kijkt. Daar vind je elke doordeweekse dag de NEO ballet barre workout. Efficiënter dan dit ga je het niet vinden; je vinkt er in één keer 5 workouts mee van je to do-list. Er zitten namelijk elementen in van ballet barre, floor barre, Ballet Progressing Technique, yoga én Pilates. Op neo-klassieke muziek wissel je snelle, vloeiende bewegingen af met krachttraining en stretchoefeningen. Geloof ons; het is de hidden gem onder de dansworkouts.

Evites Ballet & Dance Studios
NEO Ballet barre is een danstraining waarbij klassieke ballet barre, floor barre (oefeningen op de mat) en Progressing Ballet Technique (PBT) met yoga en pilates worden gecombineerd. Het is een echte workout waarbij snelle vloeiende bewegingen worden afgewisseld met isometrische krachttraining. Hiervoor maak je naast body-weight training, ook gebruik van ballen, een thera-band en de yoga-mat. Je werkt door middel van ballet poses en core-training aan specifieke spiergroepen. Daarnaast creëer je met stretch oefeningen souplesse en een sterke en elegante houding. Het resultaat? Een fit, krachtig en uitgebalanceerd lichaam!

  • Barre is de perfecte workout voor tussendoor

Een Barre les zal je waarschijnlijk (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een bokstraining) niet badend in het zweet verlaten. Ideaal dus als je daarna door moet naar werk of een afspraak. Overigens betekent dat niet dat het geen effectieve workout is: door de kleine geïsoleerde bewegingen (‘pulses’) train je juist je spieren heel gericht, zonder dat je meteen buiten adem bent. Maar vergis je niet, na de les een trap op lopen is wel een stukje moeilijker!

  • Weinig kans op blessures

Omdat Barre een low impact workout is loop je minder risico op blessures. In tegenstelling tot snelle workouts zoals HIIT of Bootcamp is Barre veel minder belastend voor je gewrichten en spieren. Slim idee dus om Barre toe te voegen aan je normale workout routine, vooral als deze voornamelijk bestaat uit high impact trainingen.

  • Je wordt er niet bulky van

Doordat Barre uitgaat van veel herhalingen met weinig gewicht krijg je geen bulky spierdefinitie, zoals je dat bijvoorbeeld sneller krijgt van weighted squats of leg press oefeningen. Het resultaat van Barre: lange en getonede spieren.

  • Snel resultaat!

En nee, dan bedoelen we geen quick fix om binnen een paar weken in shape te komen, maar de resultaten van wekelijks een Barre-les ga je zeker snel merken. Zo verbetert je houding en kunnen pijntjes aan rug en nek sneller verdwijnen. Even geduld en benen worden strakker, armen meer getoned, billen gelift en natuurlijk een betere houding. Klinkt goed, niet?

  • Geschikt voor ieder niveau

Don’t worry, je hoeft echt geen prima ballerina te zijn om mee te kunnen komen in een Barre-les. Doordat je de gewichtjes die je gebruikt gemakkelijk lager kunt pakken kan iedereen meedoen. Het leuke is dat je waarschijnlijk al snel verbetering ziet, zodat je ineens tóch dat setje herhalingen kunt afmaken en iets minder staat te trillen op je benen.